Lördag

Gnabbat sig igenom ännu en sommarlovsvecka med alla möjliga händelser. Snart börjar skolan, fast man hnner njuta lite till av ledighet. Eve har flugit iväg till London igen, sorgligt nog. Kusin har kommit hem från Fillipinerna och igår firade vi hennes examen! Vi har varit på spökvandring i en grotta med massa stegar vilket resulterade i den grovaste träningsverk jag varit med om. Annars är det lite hipp som happ. Tar dagarna som dom kommer och ser vad som händer.
 
Idag övningskörde jag för första gången och gick förvänansvärt bra. Tog ca 5 minuter innan jag kom iväg dock för vågade inte riktigt släppa på kopplingen... 
 
Också 6 dagar kvar tills jag tatuerar mig. Fy satan så jag längtar. Tror att det kommer kännas mer i plånboken än på mig. 
 
 
Tattoo inspo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0