Dag 2 – Min första kärlek

Idag är det andra dagen på schemasaken. Min första kärlek. Har haft många kärlekar när jag var liten, brukade gifta mig 24/7 med random snubbar på dagis.. Men den första seriösa kärleken går under namnet Daniel Ånbring. Vi blev tillsammans i maj 2009 och var tillsammans i en & en halv månad.. Jag vet, inte alls långt, men det var efter det som jag verkligen började känna att, denna grabb vill jag ha. Men, vi har vårat förflutna, hahaha... Vi är jättebra kompisar idag :)

Aja, idagdå. Vaknade halv två, ehehehe. Då drog jag först till pappa sen till Love. Vi drog t stan & fikade på gusto, träffade Joline och Malin där. Sen kom också Melinda, Amanda & Emilia, men Emilia och Melinda drog ganska snabbt igen. Efter det drog vi till gårn (jag vet, GÅRN!! HAHAHA) och målade naglarna (återigen, HAHAHA) och spelade wii :) Emmie kom med :) Sen drog vi till vårdcentralen och träffade Benjamin, Cornelia och Oskar. Åkte lite bil med dom, och dom skjutsade hem oss.

Nu sitter jag här med lille kråknäbben Amanda Kristina Kardell. Hon är en trevlig prick, som gillar långa strandpromenader och senap på mackan. Hon har ett passionerat intresse för att samla på använda kondomer. Gillar du vad du läser? Hör av dig till Amanda på [email protected], eller [email protected]!

Hörs imorgon för dag 3!
LATERo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0