Dag 15 – Mina drömmar

Jag drömmer om att flytta utomlands, kanske efter gymnasiet. Helst U.S.A- New York, New york och allt det där city life man ser i t.ex. Gossip Girl.

Vill så gärna köra en "madde" (kusin) och åka världen runt med ett par polare och bara upptäcka sånt man inte sett förr. Lära sig om nya kulturer, äta ny och konstig mat, leva som om det inte fanns en morgondag. Jag vill inte dö och inte ha åstadkommit något i mitt liv. Jag vill se världens alla hörn, jag vill ut på äventyr, jag vill leva.

Sen om detta kommer gå i uppfyllelse, har man ju inte en aning om. Man hoppas ju såklart. Men i'm the boss of my own destiny, så.. förhoppningsvis.


Snygg bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0