Dag 11 – Mina syskon

orkar inte ta bild på vad jag hade på mig idag, så tar dag 11 istället.

Okej, mina syskon. Har en syster, världens bästa faktiskt, vid namn Evelina. Hon är min bästavän, min verkliga bästavän som jag kan prata om allt med. Tatueringen vi ska göra i Thailand står ju dels för farfar, men också för oss som systrar och att vi står så nära som vi gör. Jag är riktigt glad över att vi är så bra kompisar, för skulle vi inte vad det så kanske vi skulle glida ifrån varandra när vi blir äldre och skaffar egna familjer. hon ställer alltid upp för mig. Jag älskar henne!



Har ju också ingifta syskon, men jag ser dom nästan som mina riktiga syskon, eftersom jag känt dom sen jag var 4. Linn och Herman.

Linn och Herman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0