Inte-göra-nått-dagen

Söndag, vilket betyder att det är olagligt att göra så mycket som en enda liten grej. Tur att jag inte gjort ett piss! Legat i sängen verkligen hela dagen och kollat How I Met Your Mother, Vampire Diaries (D.O.G!!!!!!) och Thor. Varit jättefint väder ute, men vem orkar? Imorgon är det måndag vilket betyder start på ännu en hemsk skolvecka. Men har kort vecka, mån tis och ons sen är vi lediga resten av veckan. Känns rätt skönt så här när skoldagarna börjar ta slut och man kommer närmare och närmare sommarlov!
Ska krypa ner i sängen och sätta på Eurotrip. Länge sen jag såg den. Scotty doesn't know!
BTW, hemska City vann ju såklart mot QPR vilket resulterade i att de blev mästare. TVÅ MÅL PÅ TVÅ MINUTER I ÖVERTID?!?!? Det finns inte. Men i med och motgång säger jag Glory Glory Man United!
Vill så mycket nu, har så många idéer, men känner att jag varken har tid eller pengar till det... Jag får se till att skaffa mycket av båda parterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0