wednesday

Har varit och gymmat idga IGEN. Vet inte riktigt vad som gått snett i min skalle, men fortsätta så här ska jag! Mamma och Uffe är nere i laxberg och fixar med båten, så nu när det fina vädret verkar komma tillbaka (peppar peppar) så kanske man kan ge sig ut med den snart!
Jag tänkte ta mig i kragen för en gång skull och skriva dom där skitarbetena som ska va inlämnade. Sista dagen är på fredag så BÄST FÖR MIG att jag gör dom nu. Bara skjutit upp det hela tiden..
I helgen blir det nog Vadstena som förra helgen, sjukt kul va det. Sen nästa vecka börjar jag jobba och så är det midsommar! Och på fredag tar Herman studenten! Det går fort...
Köpte en ny bikini med och en vanlig vit tubtop som jag nog ska ha på mig i helgen. Sådär basic och snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0