Haft en himla bra helg faktiskt

Spenderats i Vadstena har den gjorts med bra folk. Nu är helgen slut dock, men vad gör det för jag har SOMMARLOV! Har inte gymmat på evigheter känns det som eftersom jag hade så fullt upp med dansen där ett tag. Men imorgon kör vi igång igen! 3 dagar i veckan! Kommer bli så jäkla gött. Älskar känslan efter man har gymmat.
Nästa vecka är jag ledig också, sen börjar jag sommarjobba. 8-12 så rätt soft tid. Sen en vecka efter jag slutat jobba så drar jag till Tunisien, och det känns himla aslockande nu i detta väder. Vafan hände kan ju jag undra?! Igår kom solen fram igen och jag bah "yes, nu kanske det blir bra väder igen!" Men nej, idag ska det regna och vara mulet. Det är Juni och det har knappt varit någon fin dag på denna månad ännu..
Skorna blir nog nästa DIY. Köpa nitar och ett par tygskor, asnajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0