FREDAG!!!!UTROPSTECKEN

Fredag och vilken härlig dag! Har endast 2 skoldagar kvar. Dock vääääldigt stressigt. För jag har en redovisning om Fibonaccis talföljd i matten, så ska jag skriva en bokrecenssion och jag har inte ens läst ut boken.. Redovisade Inuiterna idag så en sak kan jag bocka av listan.
Ledig från dansen fram till söndag då det är genrep. Sen uppvisning måndag-tisdag sen är det slut och SOMMARLOV. Skolavslutningskvällen avslutas förhoppningsvis (om det inte blir för sent efter dansuppvisningen) hos Sabina med lite kubb-spel och grillning. Sen jäklar kompisar, vad jag har planer för sommarlovet. Vädret får gärna bli bättre först.
Någon som vill köpa dessa till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0