Everything about me

Har lite tråkigt så tänkte lista några grejer om mig. Några kanske ni vet, några kanske inte
• Jag är otroligt himla asrädd för åska/blixtrar, spindlar och skyltdockor.
• När ja va liten ville jag bli delfinskötare (som typ alla andra när dom är små)
• Jag SKA bli stridspilot.
• Jag är yngst av tre syskon, men alla tror att jag är äldre än Evelina.
• Jag har testat på både emostil och fjortisstil och hamnade sedan på något helt random. Klär mig i det jag tycker är snyggt typ.
• Jag har har varit kär i endast två killar. Båda fuckade mitt förtroende totalt så nu har jag sjukt svårt att lita på killar jag träffar.
• Jag vet inte varför, men mitt högra lillfinger är snett.. Asså det går inte räta ut helt. Och jag har aldrig brutit det.
• Jag va vegetarian i 2 år, det slutade när jag åt en cheese på donken. Skulle lätt kunna bli det igen. Lite svårt är det, men vill man så kan man!
• Min favoritfilm är nog (även om jag är värdens största Twihard-nörd) Forrest Gump. Bara för att jag total älskar Tom Hanks som skådespelare och insattsen i FG är ju bara 2 die 4.. OSCAR EFTER OSCAR
• Jag hatar att ringa folk jag inte känner. Vet inte varför men det är skrämmande på något sätt..
• Jag är så jävla glad över att jag hoppade över en klass. Det va nog det bästa som har hänt mig.
• Jag har två tatueringar (4 om man räknar fåglarna för sig) och två piercingar (naveln och conch)
• Jag är en riktig hårdrocksbrud. Jag är uppfostrad med Judas Priest, Metallica men först och främst Iron Maiden som jag ÄLSKAR. Har varit på två konserter, 08 och 11. Och när de kommer till Sverige igen då jävlar!
• Jag har egentligen jättekort hår (som ni sett på bilder ibland), men jag vantrivs så grovt i kort hår, så har haft löshår hur länge som helst.
•Jag har haft många hårfärger. Svart, Blåsvart, Ljusbrunt, Mörkbrunt, Svart och blont, Blont, Rött, Blont och rosa, Orange (när jag skulle bleka från rött till blont)
• Jag har varit utomland väääldigt mycket. Rhodos 1 (gång asså), Cypern 2, Mallorca 2, Bulgarien 1, Kreta 1, Turkiet 3, Thailand 1 och så ska jag till Tunisien i Juli. Sen har jag ju varit i Tyskland 1 och Danmark ett x antal gånger.. (blir kanske England, London i Sommar med!)
Kanske helt jävla onödig information tycker ni, ja men jag hade tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0