torsdag

Vaknade vid ett idag faktiskt. Tidigare än vanligt. Dock inte av mig själv. Mamma kom in och väckte mig och sa att det va städdags, så what to do, drog mig upp och torkade golven. 
 
Nu har jag tagit en dusch. Borde städa mitt rum och bädda min säng men istället ligger jag i den obäddade sängen och har det gött. På tal om annat så börjar sårskorpan på tatueringen försvinna. Nästan helt borta. 
 
Kom på att ni inte sett the tatuering än. 1992.06.26 för min underbara, men vrickade, syster. 
 
Lite senare ska jag och mamma åka till mormor i fornåsa och spela bilbingo. Ni skrattar säkert nu men jag garanterar er, det är askul. Tycker jag i alla fall. Jag kommer förmodligen inte vinna en enda krona (som vanligt) men man kan alltid hoppas på några tusen till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0