Önskelista

Kan ju skriva lite vad jag önskar mig i julklapp, inte långt kvar ju!
Pengar of course..
Tatuering, som på bilden fast bara 3 st. En för mamma, en för pappa och en för eve.
Dermal anchor på nyckelbenet, fast tre stycken och bara på ena sidan.
Och industrial piercing.

Sen får jag ju pengar med, så efter jul ska jag köpa nytt löshår och ta två till hål i vänster örat, så jag har 5 på rad :)
Haha, verkar va värsta piercing/tatuering freak. Det är jag faktiskt.. Men kommer ändå inte få, kanske tatueringen och industrial. Men no way in hell att jag kommer få dermal, men värt ett försök hehehehhe.

Idag har jag endast degat säng1 och spelat pyramid solitare. Imorgon blir det nog ingen skola heller, men ska hem till mamma och fira henne lite.

Edit: En biljett till Avicii skulle inte heller sitta fel, men är ju inte 16..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0