homiez

Hej bloggen! Inte bloggat på hela dagen, sorry for that. Men orkade inte.
Dagen började med föreläsning. En kille som vart missbrukare berättade om sitt liv och hur han tog sig ur missbruket. Riktigt intressant. Sen va det två tjejer från Linköping som startat eget klädmärke, och berättade lite om det. Också intressant för mig, som går mode. Sen på engelska lektionen kollade vi på film. Kan varit den dåligaste film jag varit med om.
Så va det ingen idrott så Moa drog med sig mig, Emma och Melinda till hennes andra hem - McDonald's. Så satt vi där och chillade ett tag. Sen drog vi tillbaka till skolan. Gjorde julkort, drack julmust, käkade pepparkaksdeg. Hade allmänt julmys helt enkelt :) Och det behövdes efter gårdagen.
Blir ett bildlöst inlägg (vet att jag sa igår att jag hatar dom), men orkar verkligen inte slänga in en bild.
Kul, förresten, att över 100 pers gillade min status så nu måste jag lägga upp video på facebook när jag sjunger.. Ska vara mer aktiv imorgon! SEE YAH BROS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0