dag 1 - om mig

Jaha, då börjar vi. Jag heter Anne Felicia (Brehmer Almén) Stefansdotter. Jag är född den 25 mars år 1996.
Mina föräldrar är skilda & min mamma är omgift så jag har två ingifta syskon, Linn och Herman Hjertstedt, och en syster, Evelina Brehmer. Min mamma heter Ann-Sofie Hjertstedt och är gift med Ulf Hjertstedt, och min pappa heter Stefan Almén.

Jag har två underbra, korkade katter. Ozzy och Måns. Hade Måns mamma, Sotis, tills i vår förra året, då hon dog, vart jätteledsen :'(

Jag går i nian på Blåklintskolan, ska igentligen gå i 8an, då jag är 96a, men fick hoppa över en klass när jag gick i tvåan. Gick då direkt till fjärde klass. Varför? För att jag låg väldigt före mina klasskamrater i de flesta ämnena & klarade utmaningarna vi fick, för lätt. Nu vill ni nog kalla mig pluggis, men där tror ni fel. Jag VILL va en pluggis, tro mig. Det går inte lika bra nu som då. Men ska väl inte klaga, har ju inga IG i alla fall. än.

Jag har världens mest underbara vänner som har världens underbaraste personligheter och världens underbaraste humor! De ställer alltid upp om man behöver dom. Jag älskar dom över allt annat.

Vad jag tycker om att ödsla tid på är ju självklart min kära dator & mina kära vänner. Spelar även gitarr, gjort i många år nu. Och dansar, för 8onde året i rad på Tracey's dansskola där jag förra året vann pris för bästa prestation & utveckling under året 2009/2010. Varför jag skriver detta är för att jag är oerhört stolt över mig själv & det är typ varje danselevs dröm (som dansar på tracey's) att vinna det priset!

Jag är väldigt mycket mig själv, vilket många kanske uppfattar som otroligt puckad & konstig. Vilket stämmer, men jag är faktiskt rätt cool om man lär känna mig. Har förändrts mycket under åren i min jakt efter en stil som passar just mig, och jag tror att jag har hittt den.

Hoppas ni förstår vem jag är & lite mer om mitt liv nu.


Som ni ser så har det varit väldigt mycket.. Men nu vet jag vad jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0