where are you?

Hallå läsasisar. Where have you försvunnit och gömt er? Ena dagen är ni 20 andra är ni 4.. MEN jag är glad bara det är 1 liksom. En liten jäkel som är intresserad över hur min dag har varit. Eller nått sånt.
10 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER (för er som fortfarande håller räkningen). På torsdag får jag månadspeng dock, då blir de shoppa födelsedags outfit, hehe. Vet nog vad jag ska köpa!

På lördag är det dags för ett restaurangbesök i linköping följt av föreställning på konsert och kongress med Stefan och Krister! Ska nog bli riktigt kul, med pappas sida av släkten.
Fortsätter på temat shorts!

Kommentarer
Postat av: QUI

jävlar vad snygga!

2012-03-16 @ 19:38:45
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0