bloody monday

Hatar måndagar. Mamma ringde och väckte mig vid halv nio och sa att vi hade fått tid på vårdcentralen halv tio. Åkte dit och konstanterade att fröken Felicia åkt på halsfluss. Fick till och med göra EKG för första gången i mitt liv, var rätt fränt.
Så nu går jag på penicillin och fick starkare hostmedicin så nu ska skiten ut!
Legat och kollat runt på weheartit närmsta timman. Lätt att fastna där. Och kom till det beslut att jag ska färga håret. Dip dye blir de, blonda toppar. Me like. Funderar på att göra lite somrigare justeringar in tha design i och med att solen hittat hit nu den senaste veckan. Kanske väntar med det tills det blir vår på riktigt.
Någont såntdär blir de väll, fast mitt hår är mörkare :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vinn länking på 700-100 bes och länkning för ca 1000 twitter läsare.

Nominera i rätt inlägg or forget it. Puss

2012-03-05 @ 22:56:36
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0