If monday had a face, i would punch it really hard

Första jobbdagen avklarad då! Gick typ hur bra som helst. Jag är på lundby förskola, på avdelning Lilleskutt där dom yngsta barnen är (JAG VET!!), 1-3 år. Gick väl bra första dagen, lärde känna personalen, glömde hälftens namn, träffade de flesta barnen, glömde nästan alla deras namn. Hur söta som helst är dom i alla fall!
Efter jobbet åkte jag till pappa och målade klart min cykel så nu är den helt klar! Slänger upp en bild snart. Så jävla nöjd vart jag!
Imorgon ska jag gymma efter jobbet och sen boka tatueringstid!!!!! Ah, typ det enda roliga haha. Onsdag eller tordag ska jag in till linköping med madre och köpa någon fin klänning att ha på midsommar!
Vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0