Non mollare mai

Har lyckats dega igenom heeela söndagen snart utan att plugga ett piss. Då är jag ju bra jävla duktig!
Har kollat på typ 5 filmer.. Karate Kid, Toy Story 3, The Bounty Hunter, When in Rome och nu Dear John. Sen är de Jersey Shore ikväll med. Om jag är uppe då, fett död. John blev precis skjuten i filmen, mina ögon förvandlas till fucking niagara fallen. Tjuter lika mycket varje gång jag ser denna film. Nicholas Sparks är ju för fantastisk.

Ska läsa klart en bok till på onsdag med, och göra bokanalys. Jag är på sidan 16. Asså, jag är verkligen levande bevis på att lathet är en sjukdom. Undra om man kan få typ medicin mot det? Skulle va ett satans mirakel. Jag vill ju plugga, men hittar inte motivationen. Kollat under sängen, i väskan FUCKING ÖVERALLT MANNEN. Men icke. Jag sviker mig själv igen.

Imorgon ska jag och syster ut på presentjakt. Min älskade mor fyller på tisdag. 25 år, som alla andra år de senaste tre åren typ.. haha!

Tycker om er som faktiskt tar er tid att titta in varje dag, KÄRLEK TILL ER ♥

my man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0