Hej alla glada.

Bloggar för första gången från min älskade MACBOOK AIR <3<3<3 Ni anar inte vad jag älskar skönheten. Bloggar även för första gången på månader. Åt fanders med bloggvärlden säger jag, men kanske värt att give it a go en gång till? För det va ju faktiskt kul måste jag erkänna.
Vad ska jag skriva då? Dagarna rullar på, satans fort också för den delen. Tiden flyger, jag med ibland. Skolan flyter som vanligt. Älskar min skola. Nu ljög jag. Fast bra är den, de kan jag inte neka till.
Nu ni glada får ni en bild på en himla glad fellan på historialektionen i fredags!
Därni! Överlycklig som ni ser!
Men i och med att bloggandet tas upp igen innebär ju det att designen måste rustas upp. Ser ju ut som om man klickat sig in på en begravningbyra, hujeda mig.
Men ha de gött, sov sött och dröm om alla småkryp du mött så kanske vi hörs imorgon? Endast gud vet.
Fridens kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0