Första advent

Hej bloggen! Har självklart inte glömt bort dig! Varit en seg söndag bara.. JÄVLA VÄDER.

Idag är det första advent! Och det firade jag med att tända ljus och titta på The Santa Clause med min kära syster. Käkade för mycket glass med.. Men Ben & Jerry's verkar man aldrig få nog av..

Nu ligger vi i sängen och lyssnar på julmusik och typ sover.. Skola imorgon vilket betyder Matteprov som jag inte kan någonting av.. Väntar på tacos gör vi med! Så jävla gott! Va länge sen med. Mina kompisar säger att jag äter tacos på fel sätt, men det gör jag inte alls!

I min tacos har jag:
• Majs
• crème fraîche
• banan
• cashewnötter
• krossad ananas
• krossade natcho-chips med ost smak.
Hur gott som helst!


Kommentarer
Postat av: william

vacker bildXD



Vad tycker du om mina "Sunshine Girl" Modell bilder som jag har tagit:D

2011-11-27 @ 18:14:24
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0