ATM

har haft svenska, i 40 minuter. Fett ovärt! Hinner fan bara gå in och sätta sig så är lektionen slut liksom. '
Sitter och lyssnar på soundtracket till Breaking Dawn och taggar sönder huvvet till ikväll! Ni anar inte hur mycket jag längtat efter den här filmen! ALLT händer ju i den sista boken. Det händer något hela tiden, så hoppas dom fångat det bra på film, så som det är i boken. Hatar när filmerna är sämre än boken, men oftar är fallet inte så med Twilight. Fast sitter ju och stör mig på saker som typ inte är med i boken och saker som dom inte tagit med..
Jag just nu, väldigt söt vill jag ändå påstå. Vackert nylle jag har!
Men har formgivning snart med Milad. Ska nog fortsätta med collaget från trendspaningen.
Kanske sticker in huvudet senare och skriver en rad eller två. Förmodligen fler..
Felle out!

Kommentarer
Postat av: din syster

min åsikt är att du ska visa lite skolgrejer, JAG VILL SE JU!

typ collaget

2011-11-16 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0