about me

* Jag måste sitta på samma säte på tåget till skolan.

* Jag måste gå mellan brunnar så jag får jämt antal brunnar på varje sida "av mig". Så om jag typ ser två brunnar så måste jag gå emellan så jag får en på höger sida och en på vänster.

* Jag skär alltid upp panpizzan på samma sätt, annars kan jag inte äta.

* Jag sover med 4 kuddar. 3 som jag staplar och har huvudet på och en som jag kramar.

* Mitt lillfinger på höger hand är krokigt? Jag vet inte varför..

* Jag har läst alla Twilight-böckerna 7 gånger och 1 gång på engelska. Så varje bok har jag läst 8 gånger. Och jag kommer ihåg vad som händer, men älskar att läsa dom så gör det även om jag kommer ihåg handlingen.

* När jag var liten ville jag ha diabetes, glasögon och tandställning (SJUK ELLER HUR?!). Glasögon fick jag, va inte lika kul längre.. Diabetes ville jag ha för att jag skulle ta sprutor ofta, nu är jag hur sprut-rädd som helst! Tändställning tycker jag fortfarande är fint, men inget jag skulle vilja ha.

* Jag kan göra "blomman" med tungan.

* Jag brottades när jag va yngre.

Det va lite typ, annorlunda fakta om mig som jag kom på. Finns säkert många fler. Kan ju göra ett till inlägg när jag kommer på fler saker :)

Fredagskvällen bjuder först upp till dans, sen ska jag umgås med mina fina flickor :)

Ha det gött, glöm inte bältet när i åker bil och släck alltid ljus innan ni lämnar rummet!
Bra råd från en klok ung dam, om jag får säga det själv.
FRID.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0