söndag

Usch vad jag hatar söndagar. Det är helg ochman är ledig, men man kan inte göra något kul på kvällen för att det är skola dagen därpå. Blöh.

I går va jag hos Emma med Love och Amanda. Träffade Joline och Evelina med. Eve drog så då hängde Joline med hem till Emma. Klockan tolv var jag först med att gratta/sjunga för Love. De ni! Så fick hon sin present. Ett sketet halsband från h&m. Men jag sa till henne att hon inte behöver gilla det, köper något roligare i Thailand. Köpte halsbandet mest för att jag ville ge henne något på hennes födelsedag eftersom Thailand presenten får hon inte förens i mars då jag kommer hem.
11 dagar kvar,för er som bryr er. Jag gör det.
Btw, va i linköping igår en snabbis med syster. Hittade min drömjacka inne på gina!!!!!"#%/%(/ Inte något speciellt med den, men jag föll för den så jävla hårt. Frågade mamma om jag fick den och, bäst som hon är,  självklart fick jag den! Vart aslycklig och hoppade runt.
Bjuder på bilden, men fokusera på jackan. Syns inte så bra, men den är min älskling <3
Ska kolla på Trassel så fort Evelina Hurtbulle kommer hem från sin "vårpromenad".
Byesies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0