fredag ♥

6 dagar kvar! Fatta, det är typ ingenting!!

Fredag, hur skönt som helst. Skulle dansat ikväll, men så skriver Alexandra på Facebook att det är inställt. Kommer inte dansa på tre veckor då, eftersom jag åker till Thailand. Och Cornelia skulle ju börja med! Det gör hon ju fortfarande, men ville träffa henne ikväll.

Ikväll vet jag inte vad som händer, det får vi se. I helgen ska jag iaf göra klart min kusins blogg-design som tagit lite för lång tid att fixa, förlåt moa!

Har haft SO, jobbar med andra världskriget nu. Har egentligen aldrig insett hur hemskt det va. Hur många som dog, hur många som förlorade nära och kära. Kan bara säga att jag är glad som inte var med om det!

Har ätit, ska ha bild nu. Timone hälsar!


Har fått en "thing" för svalor på senaste tiden..


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud bad snygg! Är det du som har ritat den understa svalan? Jag blev lite kär i den! Hör gärna av dig om det är så att du har ritat den. // Anna.

2011-12-05 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0