Rensat

Rensat igenom pappas garderob, HERREGUD är ett passande ord! Seriöst, jag vet inte vad han har haft för sense of fashion en gång i tiden asså. INGET ALLS vill jag säga. Det fanns typ snorgula t-shirtar och skjortor som såg ut som en glassförsäljares. Jag säger bara tack till dem på Torpheimergruppen som erbjöd pappa hans nya jobb. Det är ett STORT ansiktslyft för hans garderob. Den är dock typ tom nu när vi slängt så jävla mycket, men får köpa nytt i Ullared! Men nu ska jag ta en varm dusch och lägga mig i en nybäddad säng, wonderful! ♥
Fin bild jag hittade på en tjejs blogg. Ska nog försöka mig på ett sånt i år!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heey! Jag har Veckans blogg just nu och allt du behöver göra är att skriva "jag är med"!! Du kan tjäna 150 nya läsare! 1an får tre länkningar, 2an och 3an får en varsin länk!

//Sandra

2011-12-01 @ 20:10:46
URL: http://www.esses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0