hej hörrni

Tänkte blogga igår, men blogg.se va helt wacko. Kom inte och säg: nej, det va de inte. För JO, de va det.

Fredag = en vecka kvar till jul och två månader kvar till THAILAND. Tiden går fort! Längtar jättemycket
till jul då jag får träffa efterlängtat folk från alla delar av landet. Både Göteborg och Karlstad. Madde & Jutte såklart. Superkusinerna. Jag kom på att Jutte låter som ett killnamn, men flickan heter faktiskt Josefine. Vetifan
Hur det blev Jutte, haha.

Snart kommer mamma och hämtar mig & skjutsar mig till station. Jag tackr gud över att det är sista dagen på praon. Har inte enjoyat den ett dugg!!

I helgen blir det tt hämta kavajen hos Emma & sen får jag väl sitta hemma och baka julgodis, för så som mitt hår ser ut så kan jag ju inta visa mig ute!

Ska dra nu, pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0