wild spirit

Linnet kom idag och det är skitsnyggt! Siter skitbra på! Tänk sen linnen med djup rygg när jag har tatueringen längst ryggraden? Sjukt snyggt. Annars då, syr fortfarande i skolan, de rullar på. Imorgon får jag pengar så då ska jag möta upp syster i linköping så ska jag shoppa lite och så skulle vi ta en fika eller nått sånt. Mys!
På fredag blir det fira Emilia, pappa och syster ska käka och kolla bio i Linköping. Så jag ska käka sushi! Är sjukt sugen på det nu!!! Så veckan blir nog rätt bra, med födelsedagsfirande för Emilia på fredag och för mig på söndag. Mammas sida kommer och firar mig och jag ska baka tårta!
DELENA <3 Stefan har ju faktiskt fått sin tid med Elena, nu är det fan Damons tur!!! Vampire Diaries ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0