EUPHORIA

Min nya tagga låt. Man blir så jäkla glad och vill bara hoppa runt typ. Varit och dansat i alla fall, gick okej. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi och köpte donken till mig. Första fredagen på jag vet inte hur länge som jag är hemma!!!!!! APPLÅDER OCH STÅENDE OVASIONER. Nej, men imorgon kommer det lite folk till mig så orkar icke göra något speciellt idag. Ska sola imorgon med, behövligt. Behöver städa om jag ska ta hem folk... Ser ut som om något stort försökt äta mina kläder sen spottat ut dom igen.. Ligger lite här och var med andra ord. Städa är inte min grej.

ANYWHO, ska inte sitta här och snacka rappakalja längre utan ta tag i det som återstår av denna härliga fredagskväll. Adjöken och på återseende mina vänner.
Förresten, 23 dagar kvar tills jag fyller om någon håller räkningen...? Någon..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0