.

Heeeeej mina få som hänger kvar fastän jag uppdaterar som en kratta! Jag uppskattar det! Och kommer från och med nu uppdatera mera! Har bara totalglömt det faktum att jag faktiskt har en blogg!

Senast vi hördes då? Har hunnit fylla! Fick två tröjor en parfym och pengar, sen blir jag firad av pappas sida den här helgen så blir lite mer då. Väntar med shoppingen tills jag blivit firad klart, men kunde inte hålla mig med jackan från monki som jag håller så kär. Stack ner efter skolan och köpte den :)

Sen får jag ju tatueringarna i födelsedagspresent så längtar så in i helvete till 18 april kan jag lova er!

Snabb, halvtaskig bild på jackan!
Förresten så får ni gärna följa mig på instagram, felllebus är mitt namn där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0