godmorgon kompisar

Jag vaknade nyss, och de första jag gjorde va att ta en dusch! Så nu ligger jag nyduschad i sängen (hamnade här igen) och ska snart kolla på nyaste avsnittet av VD. Ääääääälskar vampire diaries asså. Fick massa choklad och chips av syster som hon utlevererat från jobbet (bäst före har gått ut så dom får inte sälja det). Så det ska jag tjocka mig med lite. Rätt svårt att vara nyttig när hon tar hem massa chips och godis hela tiden, måste jag säga.


Igår då. Åkte bil med Danne, Emilia, Eve, Amanda och Lanka. Love drog hem tidigt. Vi va bland annat på donken sen hängde vi runt lite. Bästa va när Amanda körde iväg med dannes bil, haha! Alla vart aschockade och stod som fågelholkar medans vi cruisade iväg bah "herråååå".

Klockan 6 kommer släkten och ska fira Herman som fyllde igår. Kommer nog inte lämna sängen innan dess.
längtar verkligen IHJÄL mig efter tatueringen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Betyder dom där svalorna någonting? :)

2012-01-29 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0