tattoo

I april har jag ju tid på Redline Tattoo, ska då tatuera tre svalor på handleden för mamma, pappa och syster (som jag nämnt tidigare). Jag funderar då på att boka en till tid när jag gjort svalorna. Jag vet exakt vad jag ska göra. Jag vill hylla min syster lite mer än bara en fågel på handleden (självklart ska mamma och pappa också få någon enskilt senare), så jag ska tatuera in hennes födelsedatum i romerska siffror längst ryggraden. Kommer bli så jävla snyggt i tröjor med djup rygg!
Typ såhär kommer det se ut. Jag kanske vill ha något större, och så kommer det ju bli andra siffror i och med att hon är född ett annat år.. ;) Men antingen bokar jag ny tid på Redline, eller så gör jag den i Tunisien när jag är där. Om dom har någon vettig tatueringsstudio, för vill ju att det ska bli bra!
Sen det här med att folk säger att "har man gjort en tauering, vill man bara ha fler". Sannaste citat jag hört på länge. Man blir fast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0