Onsdag

Dagen började med ingen lärare på svenskan. Sen Badminton på idrotten. Lyckades riva mig själv något rejält på min nagel. Lossnade lite hud.. Mums. Sen var jag modell på Ramonas lektion. Mer hann jag inte innan jag lunkade mot bussen hem. Skulle nämligen till Tandläkaren. Usch. Var dock inte nervös och det visade sig att jag hade ingen anledning till att vara det heller. Såg galant ut i käfen, och prima är ju de för vem gillar att se ut som Charlie Sheen? Räck upp en hand i sånna fall..
Imorgon ska jag på begravning med Louise. Jag känner på mig att det kommer bli jävligt jobbigt! Men men, det är trots allt en begravning. En person som dött. Klart det är jobbigt..

Vet inte om ni ser sotningen på bilderna, najs vart de iaf!
Bjuder på mig själv som vanligt! Kbry typ. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0