now you're just somebody that i used to know

Blogging from tha bed som nu för tiden är mitt hem. Lämnar den endast i nödfall. Typ äta eller toa. Annars är vi oskiljaktiga. Inatt fick jag magkatarr som jag aldrig fått innan så hade inte den blekaste aning om vad som hände. Slutade med att jag stod och stirrade in i medicinskåpet, insåg- jag vet inte vad jag letar efter. Väcker mamma som trycker i mig några tabletter, sen spydde jag, tog samma tabletter igen och sen kunde jag sova. Yeah, nattaction sådär.
Aja, blir skola imorgon i alla fall. Kan inte ligga hemma och häcka längre, inge kul. Här får ni bild på vad som kan hända om man har nitar som ligger och dräller och alldeles för mycket fritid. Dehär knåpade jag ihop igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0