my weekend

Statistiken är en trappa neråt ser jag nu.. Har ju inte skrivit här på hela helgen! I fredags var jag på konstutställning på länsmuseet sen trog jag till ikano och käkade kebab med far. Mötte sedan upp syster och mor för lite shopping. Köpte väldens underbaraste jumpsuit, JAG ÄLSKAR DEN. Hade på mig den i fredags, igår och kommer förmodligen ha på mig den imorgon! Sen åkte jag van med de bästa på kvällen.
Igår va jag i Brokind med Evelina och Lollo, träffade Pontus, Marcus, Robert och Micke. Det var kul! Idag har jag och mamma varit och solat, så har jag bara kollat på Subugatory. Väldigt bra serie.
Började nyss locka mitt hår, dålig idé kanske.. Kommer få sitta uppe halva natten, men fint blir de ju! Ska slänga upp en bild på jumpsuiten sen med!
KRAM MINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0