i'm no superman

Sitter och tittar på Scrubs samtidigt som jag försöker skriva det där förbannade arbetet om bomull! Jag kommer inte klara det! Så tänker inte ens försöka.
Ida och jag satt och kämpade som fan med Vietnamkriget, det gick inte så bra, så vi får fortsätta imorgon! Slutar 11.10 imorgon, kan inte vara skönare!
Pappa åkte iväg till Sälen idag, inte alla avundsjuk.. Var dock inte länge sen jag åkte skidor. Men han ska åka väldigt mycket snöscooter, jag har åkt det en gång (när jag skadade mig i romme) och helvete vad kul det är! Tydligen ska dem ha över 100 mil snöscooterled, så pappa lär ha mycket att göra!
HEJ BOMULL INGEN BRYR SIG OM DIG. VARFÖR FINNS DU SÅ JAG MÅSTE SRKIVA TRÅKIGT ARBETE OM DIG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0