fettisdag

Men inga semlor för min del.. Varken pappa eller syster tycker om dom så jag blir också utan.. Men blir i alla fall pannkakor ikväll med nutella <3<3<3<33<3 döör på hur gott det är, hej tjock. Idag ska jag bara vara hemma, ska väg så mycket i veckan. Taggar morgondagen lite nu faktiskt.. Ska ju till Hugos. Ska va hos Emilia först sen till Motala. Torsdag blir de förmodligen brokind, sen fredag Norrköping!
Va och solade förut med syster, alltid lika skönt. Fast nu är det ju skönt ute också! Sen tog vi med oss sushi hem, första gången jag åt det. Helt okej faktiskt! trodde det skulle smaka som att slicka på havsbotten typ, men helt ok!
Jag ÄLSKAR hennes tröja i kombo med skinn-västen!Tröjan finns att köpa på modekungen och carlings har nyligen fått in en snygg skinn-väst. Hej bruden, jag kommer snart bli lika snygg som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0