hej kompisar

Medger att jag inte varit den mest aktiva här, men det får jag ändra på! Har numera påsklov! Och igår körde vi all in på Hugos. Vilken jävla night asså. Tackar mina bästa brudar! Idag då. Började ugefär med att spräcka min baksida på mobilen, overjoy på det. Så är inte för himla glad asså. Men påskmaten hos mormor och att träffa Madde gjorde det mycket bättre. Resten av dagen spenderar jag antingen i sängen eller så åker jag till Matte och chillar. Och imorgon är det ELMIA PÅ SCHEMAT MED BÄSTA EMILIA! Sen möter vi Love och Amanda där inne. Hoppas på en prima dag nere i Jönköping med bra folk!
Sen kommer påsklovet spenderas till att chilla mestadels och förbereda mig inför tatuering som sker onsdagen efter lovet! Pepp så in i helvete!!!!!!
ASSÅ DAAAMN, VILKEN SKA JAG TA?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: cecilia alf

DEN FÖRSTA SÅKLART!!!!!!!!!

LILA 4 LIFE!! :D

2012-04-09 @ 15:46:09
URL: http://alfcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0