Gårdagen

Hann med väldigt mycket igår kändes det som. Slutade skolan vid 10 över 11, då drog jag till Linköping Health Care och köpte gymkort. Sen åkte jag hem, vee hämtade mig på station och vi drog direkt till Tranås. Shoppade lite, fick med mig 3 tröjor för 130 kr, som hittat. Sen åkte jag hem och fixade mig Amanda och Love kom till mig. Sen drog vi på dans och sen till whatstone (Vadstena). Va rätt tråkigt i vadstena, men vi gjorde det bästa av situationen och hoppade hopprep och körde snurra flaskan, skitkul! Sen drog vi till donken och åkte runt lite i mjölby.
Idag vet jag inte vad som händer. Grillat står på menyn ikväll i alla fall, känns bra! Men vi får väl se vad som händer.
Love och Amanda tog min dator igår och hade lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0