Wednesday

Hej ni som är vakna! Vilket jag antar rätt många är i och med att det är skola... I alla fall! Idag är det onsdag, går till tio i fyra.. Ungefär halv fem möter jag upp Love på rese för ikväll står bio på schemat! Och ni fattar väll själva att vi ska gå på Breaking Dawn part 1?

Nu sitter jag i alla fall på stationen i Mjölby och väntar på mitt tåg. Börjar inte förens tio över nio idag. Lika gött som när man vinner förstaplats i en simtävling. Inte för jag gjort det.

Det jag skulle berätta var att jag införskaffat mig blogg.se's app så blir lite mobilbloggande ibland! Här får ni en prima bild för att avsluta mitt yrande inlägg. Beautiful people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0