Öppet hus

Sitter i skolan. På en lördag. Klockan 10. Jag kunde varit hemma och sovit nu...

Öppet hus är det som gäller och är typ forever alone. Vill dra! Men kan ju icke. Igår träffade jag lite folk, men drog hem vid typ tio? Va fett trött och skulle ju upp tidigt. Vart väckt typ sju gånger inatt. Va det inte ett sms så var de någon som ringde, och va det inte någon som ringde så va det toabesök. Ni fattar grejen. Så är rätt trött här i min lilla fåtölj. Kom en tjej förut som va intresserad av MD. Försökte låta så proffsig som jag kunde, men vet inte om jag lyckades.

Idag ska jag i alla fall först och främst hem och duscha och sova efter öppet hus, sen ikväll kanske det blir garaget eller Emilia :)

Ha en bra lördag, och kom på öppet hus så jag slipper va ensam.
Gamla tanneforsvägen 17 a, 10 - 14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0