FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!

FREDAG IDAG!!!"#"%%/)O För er som missat typ.. Så jävla gött!! Alice hälsar att hon är glad för att det är fredag, men vem är inte?
Måste bara berätta om imorse när mamma skjutsade mig till stationen. Jag satt och spelade wordfeud och va helt inne i mobilen, plötsligt tvärnitar mamma och jag kollar upp så står vi typ knappt en halvmeter ifrån ett rådjur. Fuck vilken jäla heartattack jag fick! Damn.
Idag blir det först dans klockan 6, sen hem och äta REVBENSSPJÄLL <3<3<3<3<3<3
Jarå det är November och kallt, men vad är det med mig och att inte fatta att det är kallt? Kåmpis de är minus men jag envisas att gå runt i min skinnjacka. Jag vågar vägra vinter. Eller inte vinter kanske, men kyla i alla fall. På tal om vinter så får snön gärna komma snart. Men när den kommer så vill jag förmodligen att den ska försvinna..
Bara för att få igång bloggen lite så tänkte jag skriva ett inlägg sen om konstiga grejer om mig. Kommer bli ett himla långt inlägg.
Smart människa, Hayley Williams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0