Dag 3 – Mina föräldrar

Mina päron idag då. Som jag skrev på dag 1 så heter min moder Ann-Sofie (Brehmer) Hjertstedt. Hon föddes i en taxi mellan Fornåsa och Motala. Hon växte upp i hålan Fornåsa så ala där vet vem hon är eftersom det är så litet. Kör man igenom det och blinkar, så har man missat hela skiten, jag skojar inte.

Fader min heter, som jag också sa, Stefan Almén. Växte upp här i Mjölby, vart han föddes vet jag inte.. Men jag vet att när han var bebis så ramlade han ner för en spis, vilket är en bra förklaring för hur han beter sig..

Dom skilde sig när jag va 4, då mamma vart kär i uffe.

Finns inte så mycket mer att säga än att mina päron är de bästa päronen en unge kan ha!

(har inga bilder på dom på den här datorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0