Thai

Raporterar dirr frånm Thailand atm. Har duschat och smörjt in mig, så återstår endast att klura ut vad jag ska bära i afton. Vi ska först äta på Buffalo Steak House, sen dra oss mot en marknad som ligger ungefär mellan Karon och Kata.

Vi var i Kata igår och spelade äventyrsgolf. Så jävla kul! Jag kom fyra. Matade en elefant med, jättesöt va han. Fick hålla i hans snabel, hahah.
Vi har även vart på Håkans Bar under vår vistelse här, men Håkan va då i baren i Patong när vi va i den här i Karon. Men vi träffade Oliver och snackade lite med honom.
Imorgon blir det Phi Phi, då ska vi snorkla och bada massor.
Jag lovar att det kommer komma bilder i flera omgångar (det kommer behövas) när jag kommer hem till Sweden!
Nu ska jag sätta mig i den VARMA SOLEN. Den brände, eller hur?
Vi hörs väll,
Fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0