under löven

Såg nyss att Twilight gick på 5an klockan 9, blir att kolla på den! Va länge sen :) Nu ska jag ta en dusch och slänga mig i sängen, fett trött. Slänger in en lista. Kan va kul att läsa, och bara för att jag har så jävla tråkigt.
T i o s a k e r o m d i t t l i v :
Har du nånsin varit kär? - Ja
Tror du på kärlek? - Självklart
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Det kanske jag har..?
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -Nja..
K a n:
Kan du röra på öronen? - Ja
Kan du slicka dig på näsan? -Nä
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ibland
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -Tveksamt..
Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja
Kan dina vänner lita på dig? - Ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Har ju, så
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? -Svårt, men ja
H a r:
Har du pussat någon som är tre år äldre? - Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - Förhållande vet jag inte om det va, men hållt på
Har du ljugit på någon fråga än då? - Nä
V e m:
Vem älskar du?- Ingen just nu
Som vänner och släkt- Min familj, Eve, Love, Amanda, Emilia osv
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Gavin Degraw, Melissa Horn, Iron Maiden osv
Vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
Vem är snällast i världen? - Jag?!
Vem vill du prata med nu? - Love, saknar henne
Vem sov du senast med? - Ingen aning
Vem vet allt om dig? - Jag, Syster, Eve, Amanda och Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0