Tuesday

Sitter nere i studion med två mongon. Lyssnar lite Michael Jackson, det snöar ute, gott. År jullunch precis, köttbullar, jansson, prinskorv och skinka! Gooooott, fast mormors på juldagen är godare. Kollade på sunes jul på historian, älskart!
Nu ska vi ha svenska, hoppas vi gör något mysigt!
Efter skolan ska jag till brokind.. Vafan typ. Nowhere. KRISTIN ÄR SNYGGAST. Hon bad mig verkligen inte att skriva det, det är helt och hållet min åsikt!!!!
Imorgon slutar jag skolan!!!!! Ska sen till Redline med mamma och kolla pris på min tatuering :D:D:D:D:D Och på lördag är de JULAFTON, WHAT THE FUCK?! Ska beställas nytt löshår då, när jag får pengar. Massa text vart det nu, men blablabla god jul.
Klockren bild jao

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 5 vinnaren av dagens blogg :) Spana in bloggen för att ser om det blev du ;)

2011-12-20 @ 21:27:27
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0