3 advent

Vaknade runt 12, åkte nästan direkt till Mormor och Morfar i Fornåsa. Morfar fyller nämligen år idag! Så vart smörgåstårta och fika, apgott. Vart asmätt. Kom hem vid 5 ungefär, då började jag dammsuga, damma och torka golv. Nu är jag klar. Tänkte precis ta mig en dusch och sen slinka i OnePiecen, inta sängen med chips och kolla julfilm! Jack Frost va ett tag sen jag såg, så det får nog bli den.
Gårdagen var rätt chill. Chillaxade i Oskars garage med härligt folk. Sköt även Eva Lena med soft air gun på röven, två gånger. Bara för att hon sov, hahah. Asschysst kände jag mig, men fan vad kul det va!
Det är förresten bara 7 skoldagar kvar! Slutar på onsdagen, så egentligen blir det ju 8 dagar, men den är ingen riktigt skoldag så den räknas inte :D
Längtar sjukt till jul och nyår! Fick precis sms från posten att de fått brev från Nelly som är på väg till mig. Förmodligen är det min vackra klääning som kommit! Ska prova den dirr när den kommer!
Ullared på torsdag med, så slipper skolan, hihihih. Busigt.
Nu fick ni väldigt mycket att läsa! Men jaja :)
Ännu en charmig bild som jag tog igår under min grova tristess.

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Och häftig design har du :)



Sköt om dig, kram!

2011-12-11 @ 23:47:48
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0