hej bloggen

Hur mår ni? Jag är trött.

Igår åkte jag och Evelina in till Linköping och letade efter födelsedagspresent till vår kär mor som fyller imorgon.
Vi hittade en skitbra gift inne på IKEA. Vi hittade även grejer till oss.. Klädhängare! Ni vet sånna som man kan ha i affärer och hänga plagg på. Har velat ha sån länge och vart asglad när den bara kostade 129 riksdaler.

Så det knåpade jag med igår.

Va också med Frida, Sandra, Pontus, Moa och Niklas på kvällen. Kollade på Harry Potter och Hemligheternas kammare hemm hos Frida. Satt och snackade om alla jävla Harry Potter flmerna och blanda ihop allihopa.
Inte lätt att hålla koll när det är så många.

Blir ett bildlöst inlägg, men jag ska lägga upp en bild på klädhängaren senare, så ni får se hur fin den är!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0